Digitale abri's

Meulengraaf-digital-signage-abriZe duiken steeds vaker op: digitale abri’s; posters die digitaal vertoond worden. Ideaal om te plaatsen voor winkels of bij locaties waar men staat te wachten, zoals bushokjes of tankstations. Uiteraard naast uw eigen boodschap te voorzien van de laatste reis- en verkeersinformatie, waardoor de attentiewaarde alleen maar wordt vergroot.

Digitale Gevelreclame

Meulengraaf-digital-signage-gevelDigitale reclameborden nemen steeds meer de plaats in van de traditionele statische reclamepanelen. Niet voor niets, want niet alleen is de attentiewaarde hoger. Ook bespaart u op hoge drukwerkkosten, aangezien u het reclamebord eenvoudig aan kunt passen op het moment dat u een andere boodschap wilt communiceren.

Digital Signage in de zorg

Meulengraaf-digital-signage-zorgDe wachtkamer is de ideale plaats om te communiceren met patiënten. Niet alleen kunt u hen informeren over bijvoorbeeld de uitloop van spreekuren of wachttijden, maar ook over nieuwe behandelingen, seizoensgebonden aandoeningen en veranderingen in de gezondheidszorg. Daarnaast maakt een patiënteninformatie- en voorlichtingssysteem het wachten dragelijker en verhoogt zo de patiënttevredenheid.

Bekijk de mogelijkheden in onze webshop

Digitaal Etaleren

Meulengraaf-digital-signage-etalerenSpeciaal voor makelaars, uitzendbureaus en reisbureaus biedt Meulengraaf etalageschermen. Deze verleiden voorbijgangers niet alleen tot stilstaan, maar bieden ook buiten de openingstijden om meer aandacht voor uw etalage. De schermen zijn eenvoudig te koppelen aan uw database, waardoor altijd de meest actuele objecten, vacatures en reizen zichtbaar zijn.

Daarnaast is het mogelijk om via interactieve folie de etalage als een soort touchscreen te laten functioneren, zodat voorbijgangers eenvoudig door het aanbod kunnen bladeren. Of laat een QR-code inbouwen, zodat men direct meer informatie over het betreffende product op kan vragen.

Digital Signage in showrooms

Meulengraaf-digital-signage-showroomInteractieve narrowcasting is het middel om in de showroom klanten te informeren over uw producten. Door deze bijzonder laagdrempelige vorm van communiceren zullen potentiële kopers zich snel op hun gemak voelen en eerder bereid zijn te kopen. Naast prijs- en productinformatie kunt u bijvoorbeeld ook productdemonstraties kwijt of modellen in andere kleurstellingen.

Bekijk de mogelijkheden in onze webshop

Digital Signage bij sportverenigingen

Meulengraaf-digital-signage-sportNarrowcasting is het middel om met uw leden in contact te komen. Het maakt digitaal drukwerk overbodig en u kunt bezoekers snel en effectief op de hoogte brengen van het laatste (verenigings)nieuws. Ook kunnen Twitterfeeds en wedstrijd- of speelschema’s realtime geïntegreerd worden. Daarnaast is digital signage ideaal als advertentiemedium voor sponsoren. Daarmee verdient het systeem zich snel terug.

Bekijk de mogelijkheden in onze webshop

Digital Signage in de horeca

Meulengraaf-digital-signage-horecaConsumenten in horeca- en uitgaansgelegenheden blijken erg beïnvloedbaar. Digital signage biedt hier dan ook uitgelezen mogelijkheden. Door bezoekers lekker te maken voor speciale dagmenu’s, acties en aanbiedingen. Of door klanten realtime op de hoogte te brengen van productgerelateerde deadlines, zoals bijvoorbeeld een teller die de resterende tijd van een happy hour weergeeft. Urgentie verkoopt immers.

Bekijk de mogelijkheden in onze webshop

Digital Signage op de beursvloer

Meulengraaf-digital-signage-wandDigital signage neemt ook op de beursvloer een grote vlucht. De mogelijkheden zijn legio. Van het tonen van testimonials en demonstratiefilms tot interactieve games waarmee u leads kunt verzamelen. Het systeem kan bovendien vrij eenvoudig gekoppeld worden aan uw voorraadsysteem, waardoor u bijvoorbeeld realtime beursaanbiedingen kunt laten zien.

Bekijk de mogelijkheden in onze webshop

Digital Signage in winkels

Meulengraaf-digital-signage-winkelOnderzoek wijst uit dat 80% van de aankoopbeslissingen wordt genomen op de winkelvloer. Niet zo vreemd dan ook dat digital signage juist hier bewezen effectief is. Omdat klanten al een bepaalde koopbereidheid hebben, is dit het moment om hen te prikkelen met nieuwe producten, aanbiedingen en acties. Middels het inzetten van touchscreens kunt u hen zelfs interactief helpen de juiste producten te vinden en selecteren. Een en ander kan eventueel direct gekoppeld worden aan uw voorraadsysteem.

Bekijk de mogelijkheden in onze webshop